من و اهنگ سیروان جونم
رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 11783
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 29 / 11 / 1392برچسب:سیروان خسروی,متن آهنگ چه حالی داره,, :: 2:15 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

بچه ها خوبید؟

من 2 روزه خیلی بهم فشار اونده با امروز که فشار بیاد میشه 3 روز.

برنامه های امروز من:

1.

مرتب کردن اتاق خودم

2.

مرتب کردن خونه مون

3.

ریاضی خوندن( امتحان ریاضی بسیار سخت)

4.

زیست خوندن واسه پرسیدن معلم

5.

دینی خوندن

6.

حموم رفتن

7.

درست کردن سالاد الویه واسه مهمونیم

8.

درست کردن 1 طبقه از ژله ام

9.

آماده کردن وسایل بازی ها ی مهمونیم ؛ مثلا آماده کردن جوایز یا برگه های اسم فامیل

10.

صاف کردن موهام

این کارا کلا 10 تاست من 8 ساعت وقت دارم.

یعنی برای یه مهمونی 8 نفره این قدر کار لازمه.

حالا من از جمعه برنامه ریزیمو شروع کرده بودم!

دنبال راه حل زود تر انجام دادن کارام..

ولی همه ی اینا به  خاطر دوستاییست که خیلی دوسشون دارم.

ما از ساعت 4 تا 8 تنهاییم تو خونه.چه حالی میده.

آهنگ چه حالی داره سیروان.

........................................................................

می دونم یه روزی قلب تو واسه من میشه واسه همیشه

می خونم اگه با هم بمونیم تا همیشه چییی مییییشه.

...............................................................................

با تو بودن تو رو دیدن به روی غما خندیدن نمیدونی چه حالی داره

می برمت اون بالا ها می چینیم ستاره ها نمی دونی چه حالی داره( 2 بار)

............................................................................................

واسه من با تو بودن مثله حس پروازه اینو می دونی

پس بگو تا اخر دنیا پای عشق من می مووووووونی

...................................................................................................

با تو بودن تو رو دیدن به روی غما خندیدن نمی دونی چه حالی داره

می برمت اون بالا ها می چینیم ستاره ها نمی دونی چه حالی داره.( 2 بار)

.........................................................................................................

با کارات می گی منو نمی خوای اما می دونی من کوتا نمیام

هر کاری کنی برام مهم نیست جز تو هیچ کی رو دیگه ( نمیییییییییییییییییییییخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 5 بار )

........................................................................................................

با تو بودن تو رو دیدن نمی دونی چه حالی داره

می برمت اون بالا ها می چینیم ستاره ها نمیدونی چه حالی داره ( 2 بار)

......................................................................................................

با تو بودن تو رو دیددددن ( 2 بار)

...............................................................................................

امید وارم خوشتون اومده باشه.

 



نظرات شما عزیزان:

Ali R
ساعت10:40---3 اسفند 1392
راستی منو یادت اومد کی هستم یا نه؟


پاسخ:بلی


Ali R
ساعت7:35---30 بهمن 1392
1.



مرتب کردن اتاق خودم :نیم ساعت



2.



مرتب کردن خونه مون یک ساعت



3.



ریاضی خوندن( امتحان ریاضی بسیار سخت) دوساعت



4.



زیست خوندن واسه پرسیدن معلم یک ساعت



5.



دینی خوندن یک ساعت



6.



حموم رفتن نیم ساعت



7.



درست کردن سالاد الویه واسه مهمونیم یک ساعت



8.



درست کردن 1 طبقه از ژله ام یک ربع



9.



آماده کردن وسایل بازی ها ی مهمونیم ؛ مثلا آماده کردن جوایز یا برگه های اسم فامیل یک ساعت



10.



صاف کردن موهام نیم ساعت



واسه کارایی که گفتی حدودی یه ساعتی نوشتم آخرش 45 دقیقه دیدم بیشتر از 8 ساعت شد

چطور شد به همش رسیدی؟ زمان هام ببین درست بود

راستی مهمونی خوش بگذره ، الویت باید خوردنی باشه
پاسخ:.بگم تا ساعت 11 داشتم درس می خوندم باورت میشه؟ از ساعت 6 تا 11 خیلی از کارامم موند واسه امروز. اخه یهو شیشه در اتاقم شکست. اتاق و خونه رو مرتب کردم شده 3:30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: